Zwroty i reklamacje
W celu jak najszybszego rozwiązania sprawy zwrotów lub reklamacji prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi wskazówkami.
I. Zwroty
Jeżeli towar podlega prawu zwrotu bardzo prosimy o wysłanie informacji w formie mailowej na adres hurt@portalgames.pl bądź bezpośrednio do przydzielonego opiekuna handlowego. Informacje niezbędne :
- Nazwa firmy.
- Numer zamówienia.
- Data zamówienia.
- Dane produktu.
- Ilość zwracanych sztuk.
II. Reklamacje
Reklamacje w zależności od rodzaju prosimy o składanie mailowo na adres hurt@portalgames.pl bądź bezpośrednio do przydzielonego opiekuna handlowego. Informacje niezbędne :
- Nazwa firmy.
- Numer zamówienia.
- Data dostawy.
- Nazwa uszkodzonego produktu.
- Informacja o uszkodzeniu.
- Zdjęcie (opcjonalnie).
- Protokół szkody jeśli uszkodzenie było wynikiem niedbałości firmy kurierskiej.