Zwroty i reklamacje

W celu jak najszybszego rozwiązania sprawy zwrotów lub reklamacji prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi wskazówkami.

 

I. Zwroty

  Jeżeli towar podlega prawu zwrotu bardzo prosimy o wysłanie informacji w formie mailowej na adres hurt@portalgames.pl bądź bezpośrednio do przydzielonego opiekuna handlowego. Informacje niezbędne : 

  1. Nazwa firmy.
  2. Numer zamówienia.
  3. Data zamówienia.
  4. Dane produktu.
  5. Ilość zwracanych sztuk.

II. Reklamacje 

  Reklamacje w zależności od rodzaju prosimy o składanie mailowo na adres hurt@portalgames.pl bądź bezpośrednio do przydzielonego opiekuna handlowego. Informacje niezbędne : 

  1. Nazwa firmy.
  2. Numer zamówienia.
  3. Data dostawy.
  4. Nazwa uszkodzonego produktu.
  5. Informacja o uszkodzeniu.
  6. Zdjęcie (opcjonalnie).
  7. Protokół szkody jeśli uszkodzenie było wynikiem niedbałości firmy kurierskiej.