Regulamin sklepu
Regulamin internetowych zakupów hurtowych
w Sklepie internetowym „Portal Games” prowadzonym pod adresem: www.hurt.portalgames.pl (dalej: Panel hurtowy) prowadzonym przez Spółkę Portal Games Sp. z o.o. z siedzibą w Knurowie przy ul. Henryka Sienkiewicza 13 (44-190 Knurów), Polska, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000617095 , posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 266 500,00 zł, NIP: 631-266-05-54, REGON: 363435596, adres poczty elektronicznej: hurt@portalgames.pl
I. Postanowienia ogólne
- Panel hurtowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet z wykorzystaniem domeny: www.hurt.portalgames.pl.
- Panel hurtowy udostępnia niniejszy Regulamin w formacie PDF umożliwiającym jego zapisanie na trwałym nośniku na urządzeniu Klienta.
- Zamówienia w Panelu mogą składać: osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą z zakresu dalszej odsprzedaży gier;
- Osoby składające zamówienia, o których mowa powyżej (dalej: Klienci), to osoby fizyczne składające zamówienia i zawierające umowę sprzedaży w celu dalszej odsprzedaży.
- Na produkty oferowane w Panelu hurtowym udzielana jest rękojmia na zasadach obowiązujących w przepisach powszechnych.
- Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
- Panel hurtowy nie stosuje domyślnych opcji z ukrytymi płatnościami.
- Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim, angielskim – według wyboru Klienta - pomiędzy Klientem Panelu hurtowego a Portal Games Sp. z o.o.
- Klient ma możliwość zakupu w Panelu hurtowym produktów, które nie zostały jeszcze wytworzone, a ich produkcja nadal trwa, określane są jako „PRZEDSPRZEDAŻ” na karcie produktu. Czas dostawy uwidoczniony w opisie takiego produktu jest jedynie czasem orientacyjnym i może być znacznie wydłużony w stosunku do standardowych produktów już gotowych do sprzedaży.
- Składanie zamówień w Panelu przez stronę www jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta poniższych minimalnych wymagań technicznych:
- przeglądarki FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH,
- ekrany o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px,
- używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność́ przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć́ wpływ na poprawne wyświetlanie Panelu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności Panelu Portal Games, należy je wszystkie wyłączyć́.
II. Rejestracja
- Każdy Przedsiębiorca chcący zostać Klientem zobowiązany jest do dokonania rejestracji za pomocą formularza internetowego dostępnego na stronie: www.hurt.portalgames.pl
- Klient ubiegający się o zarejestrowanie się w Panelu hurtowym , zobowiązany jest do podania prawidłowych, kompletnych i aktualnych danych.
- Klient ubiegający się o rejestrację, zobowiązany jest do przedstawienia aktualnego wpisu z CEiDG lub KRS, poświadczający prowadzenie działalności w charakterze sprzedaży gier.
- Po weryfikacji danych przez pracownika firmy Portal Games następuje aktywacja konta, po czym Klient otrzymuje na wskazany adres mailowy dane do pełnego zalogowania się w Panelu hurtowym.
III. Składanie zamówień
- Złożenie zamówienia składa się z następujących elementów:
- wyboru produktów i umieszczenia ich w tzw. „koszyku” dostępnym na stronie internetowej www.hurt.portalgames.pl,
- zapoznania się przez Klienta z postanowieniami niniejszego Regulaminu, Klient jest proszony o zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu poprzez zaznaczenie boxu.
- Po złożeniu zamówienia, na adres e-mailowy Klienta podany w trakcie składania zamówienia wysyłane jest automatyczne potwierdzenie złożonego zamówienia.
- Do obliczania terminów wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu (Składanie zamówień) nie wlicza się dni wolnych od pracy.
- Po zamknięciu zamówienia, nie ma możliwości jego modyfikacji.
- Jeżeli w zamówieniu znajdują się produkty będące w ciągłej sprzedaży oraz produkty z kategorii "PRZEDSPRZEDAŻ", to zamówienie zostanie zrealizowane w momencie skompletowania wszystkich jego elementów.
- W przypadku zamówień złożonych w ramach Przedsprzedaży oraz zamówień na ostatnie egzemplarze nakładu, Dostawca zastrzega sobie prawo reglamentacji towaru w związku z możliwymi zmianami ostatecznej wielkości druku poszczególnych produktów
IV. Płatności
- Jedyną formą płatności dostępną dla zamówień w Panelu hurtowym jest przelew tradycyjny.
- Warunki handlowe Klientów
- Ceny podane w Panelu hurtowym uwzględniają rabaty indywidualne przyporządkowane do każdego klienta. Szczegółowy podział progów rabatowych znajduje się w Załączniku 1, który stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
- Wszystkie rabaty naliczane w Panelu hurtowym są liczone od Sugerowanych Cen Detalicznych podawanych w kwotach brutto przy każdym produkcie.
- Dodatkowe rabaty zawsze są sumowane w zbiorczy rabat i odliczane od Sugerowanych Cen Detalicznych.
- Klient składający pierwsze zamówienie zobowiązany jest do opłacenia go w ramach przedpłaty. Kolejne zamówienia są realizowane z 30 dniowym terminem płatności.
- W ramach pierwszego zamówienia, każdy Klient otrzymuje dodatkowe 2% rabatu na całą ofertę
V. Koszt i czas dostawy
- Minimum logistyczne realizacji zamówień wynosi 1000 zł brutto. Do zamówień poniżej tej kwoty zostanie automatycznie doliczona opłata logistyczna w wysokości 20 zł netto.
- Zamówienia złożone do godz. 10:00 zostaną wysłane tego samego dnia roboczego.
- Zamówienia paletowe wysyłane są następnego dnia roboczego
- Produkty oznaczone nazwą „PRZEDSPRZEDAŻ”, których wskazany czas realizacji jest jedynie czasem orientacyjnym.
VI. Obowiązki i korzyści Klienta ze współpracy z Dostawcą
- Klient zobowiązany jest do terminowego spłacania należności wynikających z faktur.
- Klient zobowiązany jest do poprawnej ekspozycji produktów Dostawcy, w szczególności:
- W ramach sprzedaży stacjonarnej ekspozycja w widocznych i dostępnych dla kupujących miejscach
- W ramach sprzedaży internetowej Klient zobowiązany jest do umieszczenia na swoich stronach poprawnych zdjęć, opisów oraz wszelkich materiałów promocyjnych dotyczących produktów oferowanych przez Dostawcę
- Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka dotarła do niego nieuszkodzona w dostawie, a w przypadku uszkodzeń spisania protokołu szkody z kurierem.
- Dostawca umożliwia zakup rozpakowanych, opisanych gier w celach pokazowych ze specjalnym rabatem -50% od sugerowanej ceny detalicznej. Każdy Klient może zakupić jedynie jeden egzemplarz pokazowy z każdego tytułu.
- Dostawca udostępnia wszelkie materiały marketingowe zarówno w formie drukowanej jak i cyfrowej
- Dostawca w ramach Przedsprzedaży produktów umożliwia otrzymanie dodatkowego, gratisowego egzemplarza pokazowego po spełnieniu ilościowego progu zamówienia.
- Możliwość otrzymania dodatkowego egzemplarza pokazowego jest uzależniona od licencji produktu i każdorazowo podawana przez Dostawcę przy ogłaszaniu Przedsprzedaży
- Progi ilościowe, od których udostępniane są gratisowe egzemplarze pokazowe, są komunikowane każdorazowo przy ogłaszaniu Przedsprzedaży
VII. Reklamacje
W przypadku konieczności reklamacji produktów zakupionych w Panelu hurtowym, prosimy o jej złożenie za pomocą formularza dostępnego na stronie: https://hurt.portalgames.pl/ lub w przypadku wad produkcyjnych stwierdzonych po rozpakowaniu Produktów o przesłania na adres mailowy reklamacje@portalgames.pl
W przypadku reklamacji które Państwa klienci chcieliby składać, prosimy ich o wypełnienie formularza reklamacji znajdującego się na stronie http://portalgames.pl/pl/reklamacje/
W przypadku reklamacji produktów uszkodzonych w czasie transportu po stronie odbiorcy leży też sprawdzenie, czy przesyłka dotarła do niego nieuszkodzona, czy nie ma w niej braków, a jeśli coś budzi jego wątpliwości, to musi on spisać z kurierem protokół szkody:
- Dla przesyłek kurierskich DPD:
Rekomendowane jest sporządzenie protokołu w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz: w dniu, w którym kurier doręczył przesyłkę. Jeśli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem, prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępny na www.dpd.com.pl/protokol Prosimy o dołączenie do protokołu zdjęć obrazujących zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody. - Dla przesyłek paletowych:
Rekomendowane jest sporządzenie protokołu w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz: w dniu, w którym kurier doręczył przesyłkę, ale nie dalej jak w przeciągu 3 dni roboczych.
W przypadku niedotrzymania tych terminów, lub braku protokołu szkody firma Portal Games zastrzega sobie prawo do pozostawienia takich reklamacji bez rozpatrzenia.
VIII. Odstąpienie od współpracy
- Klient ma prawo do natychmiastowego zakończenia współpracy z Dostawcą, bez podania przyczyny. Nie zwalnia go to od uregulowania wszelkich nierozliczonych należności
- Dostawca zastrzega sobie prawo do zakończenia współpracy z Klientem w przypadkach:
- rażących opóźnień w regulowaniu naliczonych należności
- gdy na etapie rejestracji podał dane niezgodne z prawdą
- dopuści się działań, uznanych przez Dostawcę jako niezgodne z przepisami i godzące w dobre imię Dostawcy, w tym obowiązki wynikające Punktu VII. 2. niniejszego regulaminu
IX. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Portal Games Sp. z o.o. z siedzibą w Knurowie przy ul. Henryka Sienkiewicza 13(44-190 Knurów), Polska, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000617095 , posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 266 500,00 zł, NIP: 631-266-05-54, REGON: 363435596
- Administrator danych osobowych dokonuje przetwarzania danych osobowych Klientów zgodnie z przepisami prawa krajowego w zakresie ochrony danych osobowych, z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) L 119/40 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 4.5.2016. oraz zgodnie z Polityką prywatności, o której mowa w ust. 3.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności dostępnej pod adresem
https://sklep.portalgames.pl/strona/polityka_prywatnosci
X. Postanowienia końcowe
- Spory dotyczące treści postanowień niniejszego Regulaminu i zawartych w oparciu o Regulamin umów, ich realizacji będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego.
- Portal Games Sp. z o.o. ma prawo zmieniać treść niniejszego Regulaminu. Informacje o zmianach oraz o terminie rozpoczęcia obowiązywania nowej wersji Regulaminu zamieszczane będą na stronie internetowej www.hurt.portalgames.pl. Przy składaniu zamówienia Klient zobowiązany jest do akceptacji aktualnej wersji Regulaminu. Informacja o zmianie przez Portal Games Sp. z o.o. Regulaminu nie wpływa na treść zawartych już umów sprzedaży. Obowiązująca przy zawieraniu umowy sprzedaży jest treść Regulaminu zaakceptowana przez Klienta przy składaniu zamówienia.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych www.hurt.portalgames.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Regulamin jest dostępny w siedzibie Sprzedawcy oraz na stronie www.hurt.portalgames.pl
Załącznik 1. Progi rabatowe oraz program lojalnościowy dla klientów hurtowych na rok 2023 (obowiązuje od 01.01.2023).
Progi rabatowe:
- Na podstawie wypracowanej historii zamówień, Klient ma aktywny poziom rabatu w zależności od osiągniętego obrotu w poprzednim roku kalendarzowym.
- Progi rabatowe podzielone są na trzy grupy:
- Próg 1. Obrót: poniżej 60.000zł brutto - rabat 35% - z możliwością uzyskania dodatkowych 2% sumarycznie przy Przedsprzedaży
- Próg 2. Obrót: 60.001zł - 110.000zł - rabat 36% - z możliwością uzyskania dodatkowych 2% sumarycznie przy Przedsprzedaży
- Próg 3. Obrót powyżej 110.000zł - rabat 38% - rabat stały, bez możliwości uzyskania dodatkowych 2% przy przedsprzedaży.
- W przypadku produktów na licencji CMON każdy z progów rabatowych jest pomniejszany o 4%, co jest zawsze oznaczone przy produktach w panelu hurtowym
- W przypadku produktów na licencji EGG każdy z progów rabatowych jest pomniejszany o 10%, co jest zawsze oznaczone przy produktach w panelu hurtowym
- Rabat odliczany jest od Sugerowanych Cen Detalicznych
- W przypadku przekroczenia progu w bieżącym roku kalendarzowym, następuje automatyczne podwyższenie rabatu.
Program lojalnościowy:
- Dodatkowo, każdy z klientów ma prawo skorzystać z dodatkowych rabatów retro w ramach uczestnictwa w programie lojalnościowym.
- Rabat retro jest wyliczany na podstawie kwartalnego obrotu brutto i rozliczany po każdym kwartale.
- Wysokość rabatu jest przyporządkowana do poszczególnych progów:
- Próg 1 - 1,5%
- Próg 2 - 2%
- Próg 3 - 2,5%
- Klienci objęci progami rabatowymi 1. oraz 2. po każdym kwartale mogą rozliczyć wypracowaną kwotę w dowolnym zamówieniu w panelu hurtowym.
- Klienci objęci 3. progiem mogą wyłącznie rozliczyć wypracowaną kwotę poprzez zakup gier w cenach hurtowych z dedykowanej puli produktów udostępnionej po każdym kwartale.
- Warunkiem uczestnictwa w programie lojalnościowym jest spełnienie poniższych wymagań:
- Raz na miesiąc post/artykuł w mediach społecznościowych lub na stronie na temat jednej z bieżących premier lub dodruku gier. W przypadku nie posiadania strony, sklep stacjonarny alternatywnie zobowiązany jest do frontowej ekspozycji co najmniej jednej z premier z danego miesiąca.
- Raz na kwartał zamówienie jednej z premier w ilości co najmniej 12 szt.
- Raz na kwartał przygotowanie jednego dodatkowego wydarzenia o charakterze konkursowym/turniejowym/eventowym, które firma Portal Games wesprze w postaci przekazania ustalonych indywidualnie nagród i materiałów marketingowych.
- Minimalny obrót kwartalny na poziomie 5000 zł brutto
- W przypadku niespełnienia jednego z powyższych warunków uczestnictwa, firma Portal Games, zastrzega sobie prawo do czasowego lub stałego wstrzymania rozliczenia wypracowanej kwoty.